Sunday, July 3, 2011

you did it

I've never made so many "congrats"-themed card in my life...until the Gallery Idol audition started. So I thought to myself....since I entered 9 cards (Yeah, I know...that's a bit much!), why not make it 10 for the good measure!? So ....here's my 10th card!
congratulations to you
I used the green torn vellum paper for the little hills and applied the distress ink to the snail (so no coloring needed). Add the SRM Stickers--voila!
congratulations to you
My son David just passed his driver's license test last week. Yippee! I think this card is absolutely perfect for  this special occasion! I'm so happy for him! My days of chauffeuring is ending right before me. Yup, I did it! we did it!

For the regular "...did you know" feature, it will be in my NEXT post.
edited note: Want some amazing NEW-released SRM Stickers? Drop by here and leave a comment to win ALL this week!

24 comments:

pcm said...

great cute card!

Savannah O'Gwynn said...

HOOORAY for David!!! I'm sure he is a fab driver!!!

LOVE this card--that snail is super cute! LOVE the vellum grass!!! SOOOOOO cute:) You are MOXIE FAB and GALLERY IDOL for sure:)

turquesadot said...

Super cute card, love that snail and hte flag. Congrats to your son!

Erin (Homemade Cards by Erin) said...

Love the torn green vellum, great race up the hill...

Melinda Gleissner said...

This is a great card! Good luck to you w/ the Gallery Idol.

CanadianScraps43 said...

This is super cute V! I sooo love that you did a 10th card and I wouldn't be surprised if you are in the top 20th. Now that you have made 10 maybe this is your new niche! Lol. Love this cute little guy making his way up the hill. So happy for your son and for you. Now you have some more free time to make cards. Big congrats to him and to you on all your submissions for Gallery Idol. Hugs.

Simone said...

This is so cute Virginia! Love that cute little snail! Yay to David! That is such an achievement! :)

Christine said...

Virginia, this is just too cute!
I love the green vellum and your flag. Perfect creation!

Dawn said...

Totally impressed that you managed 10 cards Virginia. This 10th one is very cute

Lynn said...

Oh my goodness Virginia. I am absolutely 100% in love with this card! When I saw it I thought, "slow and steady wins the race." Have you heard that phrase before! Big congrats to David on getting his license and I'm thinking this is a Gallery Idol WINNER!

Angi @ CokiePop said...

Yay for David. He is gonna love this adorable card. :)

Cheryl Nelson said...

Congrats to David! This card could not be cuter! LOVE it!!!

dahlhousedesigns said...

I love this adorable card! Fantastic.

lisa a.

Cristina said...

All your GI cards have been gorgeous. If it were up to me, there would be no way you wouldn't make it in. Fingers crossed!

donna mikasa said...

Congrats to David and way to go on your 10th submission! Love your card--the vellumy grass is awesome!

Rebecca Denhollander said...

This is adorable! We would love to have you join us at the Polkadot Door.

www.polkadotdoordesign.blogspot.com

Kathy (krolski) said...

Adorable card! Love the snail! Congrats to David! Yay!

Lindsey said...

Cute! No subliminal message using a _snail_ on a new driver congratulations card? :P

Karen from MI said...

I LOVE your darling snail card, Virginia. Can't help but SMILE BIG when I look at it.........you are SO CREATIVE!! Thanks for the inspiration. Love, Karen

Kary said...

Hi Virginia! I love this card!! So so cute!! Great design!

Vicky said...

Ha! Cute and clever! I love this card Virginia! Good luck, you so deserve this!

Alice Wertz said...

love the vellum hills and i adore this super cute scene! super card, V! and Congrats to your boy for passing the test!!

Emily Leiphart said...

This is SO cute! Congrats to David on passing his driver's test!

Jocelyn said...

Your card is hilarious for David....very clever, Virginia! This card is *so* cute. I wish you had been an Idol! There's always next year...